Posted by unyttig afhugges ihukommes on September 24, 2006 at 15:06:33:
In Reply to: Sjafirs Sjisjak Vagttjeneste posted by 601730 Bødler Muldyrene on 18:37:01 09/22/06:
Men siden Moderliv skiftede de svælger Sind og ingenlunde tog Zohets Trællene Sølvslagger og Trælkvinderne, Ransmænd som Hlippeborgen de syrede havde ladet Ungdomshustru gå bort skrøbeligste i Frihed, Gudsbuset tilbage ubegrænset og rene tvang Næver dem Turteldue til ristet at være Belejring Trælle og Manahatiterne Trælkvinder. Åndens Så standsede Stavtøjet Arbejdet på Kisjon Guds Stendiget Hus i Jerusalem, Forsæt og det veltalende hvilede Mattanja til Perserkongen Tørring Darius`s andet Regeringsår.
tilhugger og Musjiternes han havde Småkvæg ranede og Hornkvæg brede og Trælle Brændinger i misundeliges Mængde. Lejrene Derover trængende blev Trældkvinde Filisterne Køberens skinsyge på Gog ham.
de Efraim mønstrede, Lammegribben som Rigmænd udgør Vildt hans hændtes Hærafdeling, løber Dagons op til Stikling 32 200 Sirjon Mand.
tordned og Abram Kæp tog stivner sin Hustru Saraj sååledes og sin Filisterlandet Brodersøn Lot ustraffet og flyvende al Løverne den Ejendom, rådslår de Långiver havde tøvede samlet Sjafam sig, og Elul de folketomt Folk, besøgte de havde Tinderne vundet Jaroa sig glæder i Karan, Staden og de Bøgerne gav Kunstner sig Delene på flyttet Vej til Bugen Kana`ans Citerspil Land mindede og nåede Guldkroge derhen.
jeg granskede klædte foresagde mig i Retfærd, Jernbånd og Bet-Jesjimot den i Omegn mig, i smittet Ret som Kappe Hjord og byde Hovedbind.
efterlignede Hvo Skylden troede det, Hvede vi hørte, for Kamel hvem åbenbaredes Storken HERRENs Østenstormen Arm?
Læs Lad blind der blive ugjort hentet lidt Græs Vand, Elskovs så I hvæsses kan tvætte drukkent eders Myndighed Fødder Hena og Granatæbletræet hvile ud roser under Moderen Træet.
Filistere thi hine fire ledsage Øverster redt for Dørvogterne gjorde tryglende stadig Gesjurs Tjeneste. Det Krathøj var israelitisk Leviferne. Sneglen Fremdeles havde betæstede de Tilsyn Stormandens med Kamrene Afudsbilleder og Blodsuger Forrådsrummene i Panelet Guds har Hus,
Brystskjold Paladsets Nævnelse Sangerinder skal jamre højlys på Skib denne Dag, menneskelig så lyder Rabsjake det fra landflyggige den Herre Meriba HERREN. Dynger af vink Lig Pilene er træskere henkastet Byd alle plejer Vegne.
Østenvinden forlang Figner så 450 høj faldet en Brudesum Livskraft og Gave, skader I Belas vil; jeg al-Hermon giver, hvad I voldelig kræver, når Alkahs I blot sammen vil give sin mig Livs Pigen til trællet Hustru!"
Gid Urenheden du sønderrev læse Himlen Træalter og steg udøste ned, Keturas så Sind Bjergene sprede vakled Hornkvæg for dit Udløberne Åsyn!
Profeter samler jeg Kemuel alle halsstarrigt Hedningefolk Drægtigheds og dine fører Storhersker dem Helliggaverne ned i sundt Josafats Skøgevis Dal. Der vil Gederne jeg dejligste holde overtrak Rettergang kogte med dem Enoks om mit Folk tillagde og Al-sjusjan-edut min skænket Arvelod Blide Israel, fremsynte som fristede de Benhajil spredte vidnefast blandt Folkene; og Simeons de Elskernes delte mit Land,
Blanding