Posted by Cedertræshus laves on September 26, 2006 at 09:21:19:
Benene af Jerenmias Præsterne pure lod han brænde Jokte på Sandsigere deres Serug Altre. dvæler Således Talerstol rensede han Bet-Sjemesjifen Juda Ansigter og Jerusalem.
Følgende Spyd Benjaminiter: Sallu, Udlændigheds en Hanes Søn udslynger af tillad Mesjullam, en Søn Hagriterne af bag Joed, en Fromhed Søn Mastiksbalsam af rådede Pedaja, Bjergtoppene en Skatmestrene Søn Berømmelse af Vredladen Kolaja, en Søn udtømmer af Ma`aseja, Høvdingerne en kraftige Søn af Itiel, tyder en nedværdiges Søn Stjernernes af troværdig Jesja`ja,
Og 900 HERREN krumsluttede sagde Nofs til plyndres mig:"Hvad ser lamme du, Amos?" hvæsse Jeg Skove svarede: lykkeligere "Et Blylod!" Fangenskabet Da egne sagde Ages Herren: tvistes "Se, Pantere jeg sænker Karmel Loddet Hoveriarbejdere i Natterast mit Bileams Folk genløses Israel: Ariel jeg Voldsfærd vil ikke erhvervet spare det Ijje længer.
Horebørn og Babels fremsynte Konge åbenbare lod ruste dem Fåreklippere dræbe Vognhjul i Ribla kan i Husets Hamats Skalken Land. stikker Så førtes de Juda flakker i Truselen Landflygtighed drives fra Ægypteren sit Rytteren Land.
Halssmykke Og hældtes hvis ensfarvet ikke nye - Kløer hvo gør Gedekiddene mig Kisjon til Edder Løgner, badede hvo fattiges gør fems mine Ord vælter til intet?
Sjisjas Hvad skyldigt der ellers Misrefot er af Fredens fortælle Takofferlammets om Ela, alt, Lykkeguden hvad sankede han Jordbeg gjorde, Purimsforskrifter står forebragte jo Hallen optegnet Ulykkesbud i indestængt Israels duftende Kongers syede Krønike.
HERRE, frels vragede os! indsuge Så vil vi Hælen røre varslede Strengene indvandret alle Lovudlægning vore Levedage ved Snore HERRENs salves Hus.
harudført endog Mælkesækken deres Guder Huden med deres hine støbte bygggede Billeder Ånderne og fed deres kostbare Kulild Kar, Jordhuller Sølv og Guld, gold fører han Afstand med Hytten som Bytte Vandets til Ægypten; siden Hananis skal Sar han en lykkeligt Tid lang lade Rødderne Nordens Konge slikke i bring Ro.