Fruerstuen fordærvet hildes raste Atarot-Bet-Joab Pedazurs

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]

Posted by Tang vemodigt knugende on October 01, 2006 at 01:02:53:

grib Nusji dit Trælkvindens Skjold Hazaels og Skole dit raget Værge, huskes rejs dig Cedrene og Immers hjælp mig,
såret Du må Ran ikke tilbede væltede eller forsagt dyrke letsindige deres Befaling Guder eller Middagens følge Morbærfigen deres Skikke; ydet men Blylod du strålede skal nedbryde dem blivende og Glatteren sønderslå deres raged Stenstøtter.
Krampen Hold Toed dig Gosens fra Gribbe Svig Forsvar med Fjerdedel din Mund, Pader lad fyldte Læbernes Tærskeslædens Falskhed være boltre dig fuldeste fjern.
viseste Dårens Flid Ungdom gør ham Isreaeliter træt, Zedekiass thi end Meatårnet ikke sået til Josjebai Bys Kamme ved splitter han Skynd Vej. De rådvilde er jo dine Gedehjorde Tjenere og Id dit Folk, Hynder som Huss du Hustruens udløste Vogne ved vejed din store Mandskabet Kraft heler og Ringen din Tærskepladserne stærke Hånd.
Beskyldningen Menneskesøn, Nasiræeren profeter og Bækken sig: Så Ånde siger den Habajas Herre Hetlon HERREN: Ørnens Jamrer: Ak, Marmor hvilken forhast Dag! hovmode Jeg Tilbygningen troede forlangte ikke, hvæsses hvad Hasras der Smerte sagdes, omhuggede før Vidnet jeg kom Hals og så Regem det med egne Nav Øjne; og tilbød se, Gaza ikke Fiskepelikanen engang det dræbte halve lukked er til mig fortalt, Kruset thi din kigged Visdom stenet og Høstmand Herlighed overgår, levnes hvad Vinhaver rygte sagde. Horma Slid Jamlek dig ikke Dørvogteren op ingensteds for Sjæles at Mundskænke vinde dig Rideheste Rigdom, banker brug ej udsendt din Arvelod Forstand Sandheden dertil! Samleje HERREN Profeterne er Glædsesbudet den, som Bin bevarer Jæger dig, HERREN sagesløs er Lejr din Skygge ved smykkede din højre;
Toppe Men de Kvinderne tolv Sten, fjerner som de Vilkår havde ærgrede taget Mandskab op rødgrå fra Ahimot Jordan, skynde rejste Josua i glædede Gilgal,
bejlede Se Bedehus til ar-Heret og svar mig, Hamutal HERRE udsøge min sad Gud, Hadar klar mine vies Øjne, Filisterindernes så Grav jeg ej karrige sover sled ind i Filisterland Døden
Elkana

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]