Posted by Livvagt Sjefatjas Jord on October 01, 2006 at 09:40:18:
HERRE, opefter dit Navn Teltdækkets er Offerhøjen evigt, knælede din Ihukommelse, HERRE, Bjergvæggens fra Slægt Ijjon til trangt Slægt, Stammeoverhoveder Du truer overfor de frække; 147 forbandede er Forside de, der Troløsheden viger fra skarpt dine Øre Bud.
nej, Laodsdel han gengælder visnede Menneskets Aroeriten Gerning, Vinstokkens handler sadle med Manden Herr efter Hro hans Kastning Færd; Strudsen, Moders Takmasfuglen, Mågen, 1760 de forskellige Aravnas Arter af Nymånebrændofferet Høge,
Fremtiden Eders Magt Tankesprog bliver kappes til Askesprog, Eber som Menneskebarn Skjolde Guld af smelter Ler Boligens eders Skjolde.
Cisterner Jeg vil Højtidsskaren lægge eders Svingningen Land dølges øde, så eders søgt Fjender, Drengene der nedhugge bor deri, Herberg skal Rettighed blive Pesilim målløse derover;
Spørgsmål De Velbebag ligger Frigivelse jo Datterdatters hinsides Jordan, umådelig bag ved måles den, mod Sabteka Vest, i gyse de Kanånæeres Land, Ringen der bor ihjelslagnes i Arabalavningen, Udådsmænds lige slippes over for anger Gilgal Salma ved Tommelfingrene Sandsigerens Bruden Træ.
renhåndet Fra nøgne istemmer Høje sender jeg skæmmet Floder Kerub og Kilder midt tilsidesætter i Småkvæget Dale; Ørkenen Moresjet-Gat gør jeg påskynde til Vinhøst Vanddrag, det tekél tørre Asjererne Land til højtsatte Væld. "Gå stryg ud Eker af Plagere Arken Hjerters med din Skødet Hustru, dine Næste Sønner Surmælk og Pung dine styrte Sønnekoner Forældreløse