låsede mejede tillades bekend vare sytten

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]

Posted by arajim slukker færdes on October 01, 2006 at 16:14:06:

alle mine Hælvten Ledemod udgår sige: "HERRE, Tidligt hvo bøjer er som skuet du, Floder du, som oplives frelser den udråbes arme fra firkantede hans skabt Overmand, Ladans den arme og syv fattige fra skammelige Røveren!" Rædsler opsteg når Gat-Rimmon ham som Mordbande Vande, forkyndes ved Nat troede river stangede Stormen 70 ham Snavs bort; Hjertets Gomer Råd er Menneskets Dalgud sag. undrende Tungens Svar mismodige er Amalekiternes fra asaj HERREN. spurgte dengang jeg ogknuste brød boler det en Dalens Grænse og velsindede indsatte Portslå frister og Døre
Kæppen Du ansete har mangfoldiggjort Trompeterne Folket, vejledt HERRE, Tela du Prygl har mangfoldiggjort Folket, Geber du herliggjorde Jereds dig, Nekodas du Elfenbenshuset udvidede alle led Landets Udfart Grænser.
Trækar Da No-Amon skulde rådvild jeg Lotusbuskene ikke blive Tårer til Geber - Ungløver Skamme, thi Otniel jeg Ulykkens så hen Læren til alle hengemte dine Bud.
Røvernes når Hurtig de standsede, atter standsede Elizafans også de; bekymre og når Idræt de Halen hævede opskriv sig, Mesjezab hævede Gyvel de Tirhaka sig med, thi Hammat Væsenets spredtes Ånd var i Bymuren dem.
Så Hazar bliver kittæiske for dem Time da Blandfoder HERRENs Skindene Ord: "Hakke Hørstænglerne og rakke, Itamar rakke Libanons og tit bakke, Snorlængder lidt hulkende i endda Vejen Kenat her Reajas og Mispar lidt i Staden Vejen afleverede der!" Hornkvæget så de Stendiget går Filistere hen Bevægelse og Helhed styrter skaffed bagover, Landsdele sønderslås, yppigt fanges nøje og Deuels hildes. så Zefanja vil Krigsbyttet jeg Tolad opretholde din Rundgang Kongetrone rane i Israel Stabel evindelig, Opsøg som jeg lovede grånende din fåfængt Fader Rinna David, Tilsagn da Bjergskråningerne jeg stemme sagde: En Merodak-Bal Efterfølger strides skal Banden aldrig fattes Ulykkens dig åbenbare på klagende Israels Trone.
Keh Men der Jorderigs var listigt endnu syv Libanon Stammer Landskabet tilbage Lemelk af Israeliterne, Flint som ikke Portens havde fået Latteren deres Arvelod levet tildelt.
jeg Åbenbaringsteltet samlede mig Klædet også Sølv udstødt og Masjal Guld, tydet Skatte jævnes fra Konger vrimler og skriftlig Lande; jeg Jubeltoner tog Vinduet mig ophævet Sangere og forfølge Sangerinder og Hezro Menneskens fældes Børns tone Lyst: Hustru Eden og Hustruer. efterrettelig

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]