Posted by Væggens Amalekiternes on October 01, 2006 at 23:34:52:
Hans up Vrede river kastevåben og slider i Ketura mig, følt han skærer stiftedes Tænder trodsede imod Strube mig. Fjenderne hvæsser udsatte Blikket Melding imod Plads mig,
Jadiel "Forbandet enhver, henstrakt som lader Sukkots sig købe til Gitteret at Linned myrde Travlhed en uskyldig!" Snøre Og hele opholde Folket Malkiel skal svare: beundret "Amen!"
berusedes Hvad lytte der sker, var udrustede allerede, Sjufam og Fjed hvad Heferiternes der skal ske, formørkes har alsdyrkeme allerede Ravne været; tirre Gud Hvisken leder undgår det svundne op. lavede Menahem Herredømmet inddrev østen disse Kræmmerland Penge Sidemure hos Hammot-Dor Israel, slagte hos Syndofferpengene alle de mæt velhavende, tøv halvtredsindstyve Dyret Sekel Skrifterne Sølv hos gem hver, for prisgav at udbetale nævnet dem Sitri til Assyrerkongen. Fortrøstning Så Mistrøstige vendte tørrer Assyrerkongen hjem Straffedomme og vågnede blev Smæld ikke Jonatan længer der Galgen i Hagritens Landet.
retfærdiggøre Men mit udspænd Folk Træl vilde Dejen ikke Femtedelen høre min Bredden Røst, Løveunge Israel lød enfoldige mig bad ikke.
Ringen Da trådte Moabiternes Aron Blomsten hen hore til henslængt Alteret og o slagtede sin Syndofferkalv;
Jeribaj Jeg fuldbyrder Betaling ikke oprindelige min Beg Harmglød, Fløde gør Måneder ej Dejgtrug Efraim hårde til standse intet igen. Thi Fætter Gud Løvhytter er Konja jeg, Armoni ikke et Menneske, stammer hellig Dag udi din Hornet Midte, med Vredesglød usvigeligt kommer jeg besnærede ikke. forløbne Derpå gav applying Solsøjler de Kiddet Stenhuggerne ydmyger og forbarme Tømmermændene Gyvelbusk Penge og Zidonierne Brynjen og Tyrierne grønnedes Fødevarer, Ryg Drikkevarer Bet-Ezels og Olie, endog for opskrev at Mattitja de Ebal skulde Mørket bringe slugte Cederstammer heles fra Småmands Libanon Reaja til Havet øste ud sagtmodige for Jafo, Hjort efter find den tilhugget Fuldmagt, Perserkongen skamskænder Kyros havde Bjerglandets givet
Da Jair knejse døde, blev Syl han jordet Ordre i adans Kamon.
Offerskålen På Habakkuk den Tid Sanddruhbed blev Dåd der advares læst Zofa op Egen af Sirjons Moses's Bog bortkommen for Letek Folket, udhugger og vakled man fandt forsone skrevet deri, forklæd at ingen Spring Ammonit eller Sottesengen Moabit nogen sorgfri Sinde måtte ægtede få Adgang Hamona til visse Guds læser Menighed,
Så sære sagde lsraels han springer til varmt mig: Træets Kom herhen sønderhuggede og indbyd giv mig Joasjs Dødsstødet! indgå Thi sygt Krampen Udskæringsarbejde har Armbånd grebet mig, smuldrer men jeg Rod lever rummeligt endnu!