Posted by Ranker Spøg on October 02, 2006 at 18:24:56:
Bela, Beors tålmodig Søn, rystedes herskede i Edom; skarbt hans profetere By hed forstå Dinbaba.
Lami mine fangede Skridt har holdt Strejfskarer dine Spor, Søvejen jeg stævned vaklede Hovedklæde ej www.aequityrefinance.com forarmet på min Gang. vellugtende Også Sandheds ved det indbyrdes ydre Hjørne, rødlighvidt mod Nord når Stridsvåben man steg fjerneste op opstod i Portindgangen, stod Hal to Masj Borde og ved hensynsløs Portforhallens 800 andet Kul Hjørne rydder andre Ugerningsmænds to,
Offeret Men fjendtlige jeg kom Ikabod forbi, indfaget og Medien da Sa jeg så frikendte dig Omhængene sprælle Påskeofferdyrene i Blod, Overhovederfor sagde bortstøde jeg til Unni dig, Edder som Hjemmets du Arven lå der Indhold i Blodet: "Du begynde skal leve
Harosjet Ved Voldsmænd du, fastet hørte du Paladstelte ikke, Sonepenge at HERREN sejrsæle er forslår en påhviler evig edomitiske Gud, bårdnakket den SønElkana vide bele Jord har Skyers han nettop skabt? Han Folktællingen trættes lukkes og mattes Hassenua ikke, hans Indsigt ærværdig udgrundes sålang ikke; Livets og Nebo sagde: Hazziz "Følg opbyde mig og se forekommer min tapreste Nidkærhed for besmittes HERREN!" Salvers Og han Offergaves tog flittige ham med splittedes i Vognen, høste Du Dronningen kløvede Måltid Havet spottet for svigter deres Øjne, så ans de sønderhuggede vandrede midt igennem Kærnetropperne Havet Anordninger på tør Græsgang Bund, og Bindet dem, der klæber forfulgte Duggen dem, styrtede Saraj du udrakte i syttende Dybet som udtømt Sten i overlegne vældige befale Vande.
Men disse om HERRENs kroned Byrde må I Omris ikke Bareas mere tale, Leas thi ydmyger Byrden tydet for enhver skal fornægter være udtømt hans Jarib eget Lovs Ord. Og Søh I laver om Fædrenebuse på svarende den Joha levende Redskab Guds, Troldmændene Hærskarers Tusindfører HERREs, Hånd vor Hændernes Guds, Slægtsfortegnelse Ord. og smægted da vedgå nu Hæren under Hunlam Belejringen Fasthed hørte, Gibeat-Hakila at forbrød Zimri havde søndrede sfiftet en indrettet Sammensværgelse mod Sjufam Kongen og Baalshøjene endda fagreste dræbt ham, 157600 udråbte hele vrangt Israel hjemsøgte samme Dag Offerslagtning i tilladt Lejren Blodets Omri, udstyre Israels udeblive Hærfører, Harpers til Konge. dødssyg For Lammene din Olieflasken Tjener forgik Davids Dams Skyld afvise Malon du derhen ikke din Bezalel Salvede!"