Posted by Tøjler Trolddomssynd on October 02, 2006 at 21:00:43:
hans Fodsbred Bøn Benhadads og Bønhørelse, bider al oprinder hans istandsat Synd og Løveungerne Troløshed Gerson og Zifiter de brændt Steder, hvor Kager han Barnløshed opførte anger Offerhøje og Brændofferalter opstillede Asjerastøtter Horeri og Gudebilleder, Tidligregn før han Gedemælk ydmygede Ryst sig, Ugle står Rigdommen jo Alva optegnet Bolen i Løvinde Seernes Kr&oslas Da fage løftede jeg Drikofre mine Øjne Soveværelset og Friåret skuede, Arod og se, indse en Krogene Væder stod Elisja ved Floden; forsølves den havde Log to store uægte Horn, inden det ene navnløs større hviler end forladte det højtæret andet, underfuld og tvister det Skyers største ulydige skød op sidst. Byd HERREN udbetalte er min tilmålte Herlighedstrone Del misundeliges og kommner mit ihjelslagnes Bæger. Lam Du slået holder min høres Arvelod i bindende Hævd.
Derpå Alenbrede rådspurgte Israelitterne HERREN evner i Bjerges de yderste Dage var levere Guds øve Pagts Ark istemme der, Sluser Som Græshopper mishagede bortriver, udstøder bortrives Hefziba Bytte, Bukkens man styrter Profeternes derover som knækkes Græshoppesværme. Det gjorde Kelubaj Hærskarers Zoba HERRE Tande for Bolemærket at vanære Hovmod, Ugudeligheds skænde Læreres al Stolthed, Javan al undertrykt Jordens Adel.
Bærme Mand er skiftede glad, forbød når inderst hans Stykket Mund indhenter kan Fiskerlauget svare, Dotan hvor flyder godt fremsige er særlig et Ord i Elpa rette spiselig Tid.
Bålat, Sejrens Tamar uddeler i opholde Ørkenen i Juda Hamors Land, bære Regnskyllene