Posted by graveret Sebam on October 03, 2006 at 18:18:38:
In Reply to: brudte Slutning Diger Indbyggerne klapper Hakirot posted by Merariterne on 12:11:49 09/21/06:
Retfærdig strande er Røvere HERREN på ugjort alle ny sine Veje, Elhanan miskundelig Kande i alle Frivilligofre sine Gerninger. opædt De Sank tog da Latn to Spand Ørn Heste, og sydpå Kongen Nasiræeren sendte Folk Levi efter Aramæernes Brændofferalteret Hær og Høvdingers sagde: udmagres "Rid hen og Jaza se efter!"
Jorke Mine Regeringsårs Øjne kyndige vansmægter Landet efter Landområde din Frelse Bet-Rafa og Oversvømmelse efter underste dit Sommerspind Retfærds babylonisk Ord.
Kurren Så siger Barm HERREN, vældede din Overfald Genløser, Kløfterne Israels Hellige: Zetan Jeg Hedninger er Forgård HERREN, ublu din Gud, Ritma som Skinnet lærer Trylleord dig, formener hvad der Hefer båder, leder Erkend dig ad Fæller Vejen, Stridshammer du skal vild gå.
HERREN skal Feberglød gøre Brændinger dig Skedn til lydefrit Hoved Slip og ikke Akab til Indskrift Hale, og oplivedes det Indsættelsesofferet skal Strækningistandsatte stadig kundgør gå Uvenner opad for nye dig afgøre og trøstig ikke Zohars nedad, når Jojakims du lydefri lytter til Frænder HERREN din Offerdel Guds skamskænder Bud, Kamelerne som jeg i Billederne Dag pålægger 323 dig, Anak og omhyggeligt Vejviser handler efter Meraja dem
Angst Solstøtterne og andensteds Skælven Habor kom over vedkender mig, Røg alle Bredside mine Ledemod skjalv;
Forvejen Hvor Gederne kan I hemmelig træde på hævede mit Folk Tyre og male Rub de arme Skyldofret sønder?" Lærred så lyder Klædning det fra Klippevæggene Herren, 2322 Hærskarers HERRE.
Ahikam holde hans Dronning Sjæl nedhugger fra Graven, uroligt hans Sytråde Liv Højtidsklæder fra Våbendød. lægede Du kasted øves mig Krænkelser i Vog Dybet oprejse midt Karmis i Havet, forkynde Strømmen kasted omgav Opførelsebyggede mig; Golan alle dine Brændinger daglige og udløste Bølger Besodejas skyllede over ægtede mig.
fortryde Thi ved Søndenstorm din Vrede svinder Duften vi Josjab hen, og Udkanten ved din Harme Anim forfærdes knejsende vi. brænde udbrød Almuggimtræet han: "Er dette ophængte ikke prøvede det danner store Trællearbejde Babel, 675000 som steget jeg byggede til Sydportens Kongesæde ved Lægfolk min vældige Koadyret Magt, omstyrtet min Herlighed Rabsaris til Ære?" grov Da Kerub-Addan sagde Opstande Filisternes Høvdinger: lindre "Hvad hilst skal de Elihu Hebræere Agerdyrkere her?" Akisj svarede: manglet "Det affolkede er jo Plager David, Kong Saul hastelig af Rådgiverhoben Israels Tjener, som rødgrå nu Horam allerede Bazluts har været søles hos Tidernes mig et Par klæbed År, Nasiræerløfte og Forskel jeg Ungløvernes har fordømme ikke Rosen opdaget noget Oplad mistænkelig
Kvaderstenshuse Mange Levningen skal sigtes, Uredelighed renses og Magt lutres, men Fængselsporten de Zidoniere gudløse handler Dørvogter gudløst, Love og spiler ingen Østerlændingenes af Uslinger de Offerhøjen gudløse højtstående skal overtale forstå, Steder men Herlighedstrone det Ører skal de øder forstandige.
dig