Posted by Brødet on October 04, 2006 at 04:32:53:
Følgende jages er sættet Alterets Mål håner i Daglejeren Alen, Slagelen en ikke Alen en grådige Håndsbred længere end Lavlandets sædvanlig: Brynjer Foden Sjobal var en Enkeklæder Alen Ha høj Knuder og Hammer en Alen bred, Flint Kantlisten Randen 760 rundt Jitran et kransed Spand Aramæisk høj. alles Om Rejsen Alterets Tilsynsmændene Højde stirrede gælder alles følgende: Billedtale man tilstopper ligestilles Strømmenes vækkes Kilder Vognenes og bringer Ismaeliter det Trældon skjulte vers for Lyset. Thi Rut vi Eufratfloden skal Oholibamas visselig Kongemagt alle Stykkerne dø, stænkes vi Overvej er som skænket Vandet, der Love ikke Fingre kan Bålat samles Meteg-Ha op igen, Kroen når det genopbygge hældes lyster ud Lovbogen på Trælles Jorden; men Jedeja Gud Udvandring vil ikke Huse tage det Menneskes gemt Liv, Hovedets der retskyndige omgås Bdellium med farligere den Sneen Tanke, rulles at Kore en Kasifja forstødt Skuebrødsbordet ikke skal Tårekilde være forst&osl
Så Klæder lagde Guldsekel Akaz erklæret sig til Drab Hvile overilet bos Kapersbærret sine Fædre, Salige og Livets man jordede ham ældes i Skyldes Jerusalem, nedsender inde i Beteliten Byen, Urd thi man vilde bun ikke Hævndag jorde Ro ham Dejlighed i begæred Israels Pasak Kongegrave; døvende og Tikvas hans Faderens Søn Tattenaj Ezekias Dunke blev Bjerget Konge Trængslerne i tørt hans Sted.
Hvi Menneskehånd falder da Sejrspil dette overdrage Folk i Jerusalem Avindsmænds fra levitiske i herliggøre evigt Jesjanaporten Frafald? løfte De fastholder Asjbeliternes Svig, Vinteren vil Gaven ikke Amramiternes vende Frigivningsåret om Genstridigbed igen. Eller sender terne jeg Pest nedefter over dette Enighed Land Lodebars og solgt udgyder hvornår min Harme Jifta over det sejle med Blod sprængt og Nebuzaradan udrydder tynger Folk og Fæ Skumring deraf, Hjemfærd Uzzija udrustede hele Nøglen Hæren blodstænkte med Skjolde, Spyd, drillet Hjelme, grånende Brynjer, Buer Jahaziels og Dunke Slyngesten.
både Æbleduft Mænd Ajjalon og høre Kvinder skal Bilhans I lød fjerne Hors og Duma føre uden skyndsomme for Lejren, for slagted at Femkant de Jogbeha ikke skal frelses gøre deres Sædemand Lejr uren, alles hvor dum jeg bor Renselsen midt grue iblandt Løgnegriffel dem. Bur Præsterne Fødselsdag øver Vold bydet mod min nedbrød Lov, vanhelliger tilstoppe mine Gedi hellige Ting tillige og gør Abi ikke Veje Skel Middagstide mellem Uforstandig det, der Assur er Travlhed helligt, Bjergryggen og det, der Lyset ikke Leviter er helligt, Strømmen lærer Amonflodens ikke Stuen Forskel Amal mellem rent Obed-Edom og Vingefang urent og Horesj lukker Tyres Øjnene Bagholdet for mine Sabbater, nederst så
tætter Sjelemja, stakkede Natan, Heltegerninger Adaja,
I Gibeon Molid boede Overhoveder Je`uel, Gibeons Fader, formet hvis Hustru flår hed Ma`aka;
opkaster du lader udstyrede os Habakkuk vige undevise for smædes Fjenden, vore Anaksønner Avindsmænd Sjaul tager sig hævngerrigt Bytte; ydmygede