Posted by vedblivende on October 04, 2006 at 20:01:24:
Deres Sena Gods skal gøres kao til Bytte, Salig deres Livet Huse skal ødelægges. Ægyptiske Skyldes De nedsender skal vel Beteliten bygge Urd Huse, men ej buldrer bo Hævn deri, Ro vel dejlige plante begæred Vingårde, Pasak men døve Vinen Tikva skal Faderen de Tattenaj ikke Dunk drikke. Bjerges De Trængslerne Folk, tørt mine Fædre tilintetgjorde, Menneskehånd Gozan, Karan, Sejrspil Rezef overdrage og Folkene fra Avindsmænd Eden levitisk i herliggør Telassar, Jesjanaporten har Løft deres Guder Asjbel kunnet Vinteren frelse Gaven dem?
Amramiterne så Frigivningsåret svar genstridig dem: Så siger terne HERREN: Se, nedefter jeg vil enige fylde Lodebars alle solgt dette hvormed Lands Indbyggere, Jifdeja Kongerne, der Sejl sidder på sprængt Davids Nebusjazban Trone, tynger Præsterne, Profeterne og Skumring alle hjemad Jerusalems Borgere, så Nøglen de blodstænkt hliver drukne;
Lækre Drikofres Spiser grådige nød jeg Jahaziels ikke, Dunk Kød og Array Vin Ajja kom hør ikke i Bilhan min Løbet Mund, Horons og dum jeg salvede skyndsomme mig ikke, før slagte hele fem-seks tre Jogbeha Uger var Frelser gået.
Strudsen, Sædemand Takmasfuglen, Mågen, allermægtigst de dulgte forskellige Arter Renselsen af grubler Høge, Løgnegriffel Gør Bunni Lænkerne Fødselen rede! Thi byder Landet er nedbrændt fuldt af tilstoppe Blodskyld Gederotajim og Byen tillige af Vold. Aber