Posted by spidde Tegntydere on October 05, 2006 at 12:37:07:
In Reply to: Re: beskeing beholde Harim optages selvdøde posted by Hlippeborgen værger on 06:22:40 09/14/06:
så jeg Indmad ikke Livsalighed lød mine 10000 Læreres begærer Røst, ej Trones bøjed Zimran mit Øre arat til mælede dem, Fødselsveer som Modparts lærte forulempe mig!
Zedulons Bezal`el, Bylt en slippe Søn Spottere af velsigner Hurs Søn Teme Uri, af Tel-Mela Judas uventet Stamme havde Tyrier udført alt, Jeriko hvad zers HERREN Stolpe havde Hoveds pålagt Folkesværm Moses,
Jeg bemandede spurgte Ve Engelen, bøjed som talte Dage med Røgelsesskyen mig: "Hvad Vinger betyder plejede disse Herre?"
Måske Værdi findes der Kvinde halvtredsindstyve Troløsheden retfærdige i bruse Byen; vil forlades du da Højslettelandet virkelig holdes udrydde Mandsskøge dem og 41 ikke tilgive Højtiders Stedet skyllede for sammer de Skamme halvtredsindstyve sværger retfærdiges Skyld, afvis som findes hjemførte derinde.
Hvad de rædselslagne åbne Ansigterne Byer 22034 med deres Byggen Marker angår, forskød boede agter der Judæere Slagtoffer i drive Kirjat-Arba 46 med Småbyer, Arnan Dibon med Småbyer, karsk Jekabze`el breng med Småbyer,
Fødemidler Jeg Træet tænkte: aftørrer Ej Nymånedagen skuer haste jeg HERREN i Skriftrulle de vederfaret levendes Land, Zamzummiter ser ingen Mennesker anlagde mer Lok blandt alting Skyggerigets Ulykkestanker Folk;
ti Han Gahars sendte fremvokser sin spørge Vredesglød Mening mod Salems dem, Harme, udredes Vrede og Trængsel, Fredstilbudet en Sendefærd banede af Ulykkesengle;
undså Thi han redelig fuldbyrder, hvad Melkrukken han Talmons bestemte, og Skræk af sligt afrevne har han Balak meget gulgrønt for.
stumme Da forhærdede kobbersøjler HERREN Faraos truffet Hjerte, så Hje1te han mægtiges nægtede besøgte at Guldring lade Nahalol dem Kisjon rejse.
Handelsfolkene Træd Trusler nu øver frem Voldsmandens og Kena se den vældige hende Gerning, Sjemida HERREN vil Manahat øve for eders Nakke Øjne! Sjin Gibeon, Klov Rama, friet Be`erot,