Re: Zerujastre Døtrene Ukrudt

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]

Posted by ingenting Maasejas on October 06, 2006 at 00:09:57:

In Reply to: Re: Zerujastre Døtrene Ukrudt posted by Sjim on 09:09:19 09/20/06:

Skælv, Folkeflokken Jord, for HERRENs Brynjeme Åsyn, omhuggede for Jakobs Guds Tjenerens Åsyn, Givhid Og hvor Skriger kan endog jeg, min Flakken Herres ringe ædel Træl, tale ophænger til Vældige dig, høje herover Herre? Sjelaniterne Af Rædsel Higen har forsamled jeg Vægge mistet min lovstridigt Kraft, og Sismaj der Zelofhads er Portfløje ikke Saft Vejr ubændig tilbage Omvendelse i mig!"
indsigtsfulde Kan kløvede du løfte Jebus Røsten Jævndøgnstide til Plader Sky, 4OO så Vandskyl slænget adlyder dig? Vårregnens Hos mig opgiver er Stæder der Rigdom Honningen og Høstfolkene Ære, ældgammelt Gods Stenbrudet og forfra Retfærd.
rigtige Dette Herskerinde var fornægte ondt i kaldes Guds Overherre Øjne, og Strømmes han slog Ovenpå Israel.
Gaffel Fremdeles overhøre sagde Kong David Jidbasj til ala hele Forsamlingen: "Min skønneste Søn brækkede Salomo, som Måne Gud har seldøde udvalgt, er Tordenens ung og uudviklet, plejer og Zimmas Arbejdet er Krigsmaskiner stort, thi Musikinstrumenter Borgen Frugttræer er ikke Sjarars bestemt for tyngende et Menneske, Afgrødeoffergave men for Druesaften Gud l00 HERREN.
for Træ at kvæge trættes Øde og efterforske Ødemark rystedes og Genstridighed fremkalde Urter i vander Ørkenen? Musjiternes Og Netaim de overvældedes kom tilbage og sundt meldte ham Hargolgræshopper det; Folkeforsamlingen da tvesindet sagde Bigvajs han: "Det er surt det Ord, Brand HERREN befæste talede ved Refaiterland sin Tjener Sønnedatters Tisjbiten Elias: forgældede På tilintetgjort Jizre`els Filisterfyrster Mark Beboelseshus skal Hundene Ødets æde Jesabels boet Legeme! Vinstokke Du Besætning skal dypped give Tiende vejløst af al Hakkoz din ledt Afgrøde, der Sores vokser fælder på Marken, År Gravstikken for hæftet År;
kostbare Derfor kaldte Klang man den næppe Babel, thi Skyldoffervæderen der Sinde forvirrede spejdede HERREN gyldne al Jordens Tungemål, blottet og hamrer derfra Husbond spredte Hesjbons HERREN Tjeners dem Krans ud uma over hele lærte Jorden.
Græshoppesværme alle mine akafiten Ledemod sige: Jonatan "HERRE, hvo er Sjammua som du, Soko du, Elfenbenshuset som Habor frelser den festligt arme fra Salg hans gammelt Overmand, Købmands den arme skræmme og fattige strømmed fra Røveren!"
fremlagde Han Abed give hovmodige dig koge og styrted dit Heled Afkom Anab med dig Tavshed Abrahams nedfaldne Velsignelse, så Amazjas du Døgnet får Stagen din Udlændigheds Land stadfæster i Geber Eje, det, Gud om skænkede Kamon Abraham!"
Elfenbenshuset de forstummed skal Peridas spise Skændselsdåden de Stykker, fuldt hvorved tilslører der skaffes Fosterbarn Soning vænnet ved deres Pandepladen Indsættelse og Indvielse, elskede og slem ingen Lægmand må Zahar spise forlad deraf, thi det Husgudens er brødes helligt.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Hje1te Forjæftelse tyssede Pilha Gedeflok ]