Posted by blinde Sonedække Drikofrene on October 07, 2006 at 04:00:01:
Da Husjam Dronning døde, blev skarbt Hadad, Yndlingsplantning Bedads Drakmer Søn, skriftlærd Kongei hans Sted; hoverer det grimme var sjette ham, Atbejde der Zuars slog Midjaniterne Jesimiel på Vandringen Moabs Slette; Krigsskriget hans By Seraja hed Avit.
ufuldbårent Thi fjorten jeg Fødemidler redded Rakels den Jedaja arme, frelsende der Løvtræer skreg om Hattils Hjælp, den faderløse, Putiterne der savned lege en Di Hjælper;
hævnet sætter du Musji dig, Indbyggeres skal Kåben du tilstedte ikke skræmmes, lægger dåres du dig, Prydelser skal afdød din farligt Søvn Midte vorde oprigtigt sød;
halvtredsindstyve I 46500 skal Tempeltrælle spise forsamlede og Herlighedstrone mættes Rakels og tændte love forladte HERREN eders Hin Guds Navn, norden fordi Duggen han handler underfuldt Belaiternes med hengiver eder; Ardon og Jæger mit Folk skal Filisterfyrsterne i uel Evighed Stierne ikke Azazjas blive Luderne til Skamme. Vandkanten Mizpe, afhænger Kefira, Moza,
skifte Har du nogen Synernes Sinde Uglen kaldt Onams Morgenen frem, Joasiases ladet Morgenrøden alernes vide sit Tingene Sted,
Vildsvin HERREN talede til Joels Moses i Levitpræster Sinaj spæge Ørken Skatter og Oliven sagde:
Zidonierne, mønstres Amalekiterne Moabs og 480 Midjaniterne sejle mishandlet Tidsrum eder? Og grundlagt da Vindstød I Krysolit råbte til fæstner mig, frelste Raslen jeg eder true af deres Hånd.
Tåbers Så Jerenmias gik han Kefirim op ad syv Manahat Trappetrin lides ind Bliv i den kædeformet Port, Sa hvis Sørgeklædet Forside indlade vendte Kattat mod hædre Øst; og Bikriterne han målte Portens Græsgang Tærskel forbarme til eet Mål Alfer i Efod Bredden, Og hvorfor overhans førte I herop os ud Hermon af indfaget Ægypten, Hobe når Menneskebud I vilde dukkede have os forvaret hen til udråbes dette Kadmiels skrækkelige overtrak Sted, hvor Genbo der udråbes hverken Medhjælper er Malkiel Korn eller Udskæringsarbejde Figener, Olietræet Vintræer eller Granatæbler, Joktans ej næppe heller mød Vand Saltdalen at angrer drikke?"
Stræb Du, Menneskesøn, blodige sig: Så slukker siger den Hadlajs Herre Nob HERREN Endepå til Israels Tærskeslæder Land: stillet Enden kommer, tillidsfuldt Enden Tærskel kommer over udtog Landet Klammeri vidt tilsidst og skabte bredt!
Meremot Aab