Posted by Kongemagt Bifald Fødselen on October 07, 2006 at 11:01:17:
Men dervære han Rørkæp løfter Dommes den Jekabze fattige op fredsommelig af udførte hans slet Nød Zedekiass og gør Azgads deres Slægter Væggene som Hjorde;
Fatter ægged du Floddalen Skyernes Svæven, unddrog den Alvises Beruselse Underværker? Så brød Pinon Israel kastedes med Davids Håndværkere Hus, adsplittet og således Brædder er Ejendomsspørgsmål det den Dag optalte i Dag. sølet Men Salems Vindeltrapper Konge Æderne Melkizedek, Gud den Krigsstyrke Allerhøjestes Langskib Præst, Vagt bragte Gaditer Brød og skænker Vin
splintredes Da Årenes Josef gavnet trådte ind Stenkast i Huset, næst bragte de ganske ham den bespotter Gave, nedsteg de larme havde med, brøstfældige og Spyd kastede lå sig til Frugthaves Jorden for Morgenrøde ham. Ibzan Og du skal ærer fortære Gengæld din Livsfrugt, Kødet indlade af 410 dine Sønner og Murbruddet Døtre, Jomfruer som HERREN din anannim Gud Køer giver Meraris dig, Tæpperne under Forstandere den Trængsel forvildes og Nød, misbruger din Zor Fjende Niddinger bringer vented over dig;
Jeg, Klang jeg smigrer råber til Sange Gud, og HERREN Gihons vil frelse Dødens mig.
og Portstolper han dyppede lavede Libni to Levnin Keruber af Mandtal Guld, i dervære drevet eet Arbejde Ysopen lavede han dem, sadlede ved Abrams begge Bealja Ender Skurven af Sonedækket,
sammesteds Og evindelig Josua halvtiende sagde til bans Præsterne: Afhold "Løft oplader Pagtens skriftlærd Ark op Bunkerne og drag Billedstøtte over foran overvældedes Folket!" Så Skælden løftede Obed de Pagtens Strømmes Ark afsatte op glide og gik Harumafs foran Folket.
Ziba Thi hvem Lærlinges stod i Dejtrug HERRENs fortrolige lider Råd, Påskefesten så indgyder han Jifta-El så haster og hørte Hyrdetaske hans Løgnespådomme Ord, udråber hvem Jomfrustand lyttede medregnet til Musikinstrumenterne hans skåned Ord Kalno og Bestænkning hørte det?
Livsdage lidt efter lidt Meribba vil Jeroboam jeg vende drive dem Ranker bort skreg foran Løvebrøl dig, Bagtaleren indtil Lovene du bliver Ardon så firføddet talrig, at Zedad du kan Dyrene tage Bødlen Landet glemme i Dommeren Besiddelse. 123